چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

چشمي ديجيتال و نقش آن در حفظ امنيت

۵ بازديد

يكي از تكنولوژي هاي جديد كه در سال هاي اخير  در كنار استفاده از قفل هوشمند استفاده از آنها محبوبت زيادي پيدا كرده است،استفاده از چشمي هاي درب ديجيتال مي باشد.

چشمي ديجيتال lين روز ها تبديل به يكي از ملزومات مدرن و هوشمند سازي ساختمان ها شده است.

پس از اينكه چشمي ديجيتالي را روي درب آپارتمانتان نصب ميكنيد، اين محصول به طور شبانه روزي از محوطه بيروني خانه شما تصاوير با كيفيتي را ضيط ميكند، استفاده از اين محصول شما را بي نياز از استفاده از دوربين هاي امنيتي ميكند. در ادامه برخي از مزايا استفاده از چشمي هاي درب را توضيح ميدهيم.

1- امكان كنترل از راه دور 

تفاوتي نميكند كه در خانه حضور داشته باشيد يا نه، اين محصول در همه ساعات شبانه روز تصاوير با كيفيي از محوطه خارجي خانه ضبط ميكند و ميتوانيد از هر جاي دنيا با اتصال به اينترنت و از طريق تلفن هوشمندتان وقايع بيرون خانه را رويت نماييد.

2- تماس با تلفن همراه 

سيستم اين چشمي ها به صورتي طراحي شده است كه پس از فشرده شدن زنگ، چشمي با گوشي ازتباط برقرار ميكند و ميتوانيد تصاوير فردي كه پشت درب حضور دارد را مشاهده نماييد.

3- امكان ضبط پيغام مراجعه كنندگان

چشمي ديجيتالي داراي حافظه داخلي است كه زماني كه فردي تا درب خانه شما مي آيد ميتواند پيغام خود را براي شما ضبط كند تا بعدا بتوانيد اين پيام را گوش كنيد.

4- باطري چشمي ديجيتال

انرژي مورد نياز براي عملكرد صحيح چشمي هاي ديجيتال توسط دو باتري قلمي تامين ميشود و براي استفاده از آنها نيازي به سيم كشي و متصل كردن آنها به منبع برق مستقيم نيست.

 

https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.